Kopparspiral

Hej gott folk! Eller snarare godkväll kanske? ;) ska strax gå och lägga mig, har morgonfodring och utsläpp imornbitti i stallet :) idag har jag varit hos barnmorskan på en väldigt sen efterkontroll, de tiderna jag haft tidigare har jag glömt bort! Men jag och tider har aldrig varit funkat riktigt bra.. Men idag kom jag ihåg det! Jag passade även på att sätta in en kopparspiral! Det var ju inte det skönaste jag varit med om, kändes som när jag var på förlossningen och fick en värk ungefär! Jag låg och profylaxandades och barnmorskan tyckte jag var sååå duktig! Haha. Men nu har det gått över.. Direkt jag kom hem gick jag ner till stallet, ryckte niras (en kompis häst) man, mockade, tog in min pålle och så.. Nu har jag blött lite granna men det kunde man göra, så det är ingen fara :) känns helt okej! Jag hoppas verkligen att den funkar, att den sitter kvar och sådär! vad har ni för erfarenhet av kopparspiral?? Man kan blöda lite mer än vanligt av den och ha lite mer smärtor, men vanligtvis har jag väldigt lite av båda delarna så jag tyckte det var okej! På nåt konstigt vis tycker jag "om" at ha mens då jag vet att allting funkar som det ska! Nu måste jag sova! Ska ta tag i att byta bloggplats här någon dag.. Jag velar fortfarande! Trivs så bra med blogg.se förutom att dom inte har någon app till iphone -.-' natti på er alla! Imorn tänkte jag skriva lite om vårt besök till akuten med ollie igårkväll! Posssss :D

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Kom till blogspot vännen ;) Its better on the other side ;)



Nej skämt i sido, älskar blogg.se jag med. Men jag verkligen stendiggar blogspot. Allt är så mycket enklare.:)


Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0