utvilad!?? JA!

natten till igår trodde jag att jag skulle bli galen, jag satt och grät ungefär lika mycket som Oliver när han bara skrek och skrek och skrek.. Ingenting hjälpte! Han började detsutom skrika runt 8, när mina klasskompisar kom på besök, så typiskt :(  Trodde ärligt han hade kolik! Tillslut somnade han av utmattning i pappas famn..

på morgonen gick det bra att amma, han fick inte ont i magen eller så.. sen sov han typ HELA dagen igår verkligen! Men skönt var det. Vi var och hälsade på skolan en snabbis, har SÅ ont i käkarna efter att jag varit tvungen att le.. haha!
Efter det åkte vi till mormor som äntligen fick träffa liten :D hon tom bytte alla hans blöjor under tiden vi var där ;) haha. Och jag fick sooooova! och maten serverad. skönt med lite service :) Oliver fick jätte fina presenter också! Mamma fina kläder med grodor på, och ett litet gossedjur, ett får! Jag ska ta bilder sen (ska detsutom ta på alla presenterna)

Jag var lite nervös när vi åkte hem från mamma igår.. Att han skulle skrika hela natten eftersom han sovit hela dagen.. men nixx :o  han åt när vi kom hem, och sen sov han till.. ah, nångång inatt, jag hade ingen klocka att titta på men det var kolsvart ute. Han åt tills han var mätt, gnällde lite så jag rapade honom och sen somnade han :) <3 sen vaknade han inte förns halv 7! Och nu sover han med pappa :D och jag har fått äta frukost! förhoppningsvis ser våra nätter/mornar ut såhär hädanefter! :) nu är jag utvilad!! Och idag ska jag sova när lillen sover!

imorgon kommer BVC hem till oss, första besöket! ska bli roligt o se om han gått upp något :o jag tycker han har gjort det.. han har blivit rundare i ansiktet, men man vet aldrig!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0