tidig morgon

gårdagens (kvällens) sena nattning av oliver har jag verkligen fått känna av inatt! dumma mig, jag skulle väckt honom!! han sov till ca 24.00 eller nåt sånt,  sen vet jag inte riktigt vad som hände. Vi drog in till sängen och jag ammade där, tillslut somnade jag med oliver i famnen och vaknade runt 4, då äntligen somnade han i sin säng! Sen vaknade han vid 7 igen, och nu sitter jag här, klockan 8!

ska försöka slänga i mig en yoghurt och mina mediciner innan han börjar grina alltför mycket, vilket jag tror är ett omöjligt uppdrag. men jag måste försöka! seeeeees

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0