stora killen!

Inatt har vår "stora" lilla kille sovit i sin egna säng! :) det har gått superbra och jag tror både han och jag har sovit bättre än tidigare! Han vaknade och ville ha mat en gång inatt för att sedan vara vaken i ca 2 timmar! det var inte alls roligt, och jag bara låg och var AS törstig på kall mjölk. Så jag tog killen på armen och trampade in till köket! dock var det inte lika gott som jag hade tänkt mig -.-
Jag önskar att jag hade en sån mjölk-kyl som finns på skolan! då får man verkligen iiiiis-kall mjölk!
Jag vet att jag tidigare sagt att jag vill vänta med att ha honom i sin säng på nätterna, mest av bekvämlighetsskäl, men jag tänkte lite granna och kom på att det kan bli ett problem senare.. och det vill vi ju inte!


Idag ska vi ta bilen till plantagen har jag bestämt! göra lite fint här på utsidan :)'
Jag skulle detsutom ringt på ett par hundvalpar imorse (dvärgpinscher) i kil! så nära och bra, men jag tänkte efter lite och jag kommer inte orka en liten valp OCH mitt egna knyte. Bättre jag väntar..
Och vart tog jakthundsplanerna vägen kanske ni undrar? JO, jag har fått tillåtelse att välja min nya hund SJÄLV :D haha, coolt va? en dvärgpinscher blir det nog faktiskt... men framtiden kanske ändrar dom planerna också. Nu ska jag bara mysa med min egna lilla valp tills vidare :)


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0