snabbvisit på VC

hemma från vårdcentralen nu, eller ja det hr vi vrit ett tag...hade lite bakterier i urinen men läkaren tyckte vi skulle avvakta! Nåt jag aldrig varit med om var att dom tog ett "bladder-UL". Alltså ett ultraljud som mäter vätska i blåsan! coolt :)

när vi ändå var på VC passade vi på att väga oliver på BVC!
på sin 2veckors-dag vägde lillen 3200g :)

jag passade även på att väga mig själv när vi var där! med kläder på: 54,6 kg! det är 9 kilo minus sen förlossningen! vill gå ner typ 7 kg till tror jag att det är, med snabb huvudräkning. Men nu måste jag fortsätta mata lillen!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0