shopping!

tjenhopp! Idag var vi ju till stan, jag och min mor, och självklart oliver! Det gick hur bra som helst :) lite otympligt med vagnen bara, men oliver var så snäll så!! dock fick jag sitta och amma på donken, mindre roligt! Men allt för min gosse <3

Jag fick inhandlat
* babyolja, Seba med. Någon som har erfarenhet av den?
* amnings BH från hm, rea! 75 riksdaler endast. Vit med rosa rosett :)
* mina första år bok till oliver, pennor till det och Oliver-klistermärken! + limm.

detsutom åt jag den dära 1955 burgaren på mcdonalds. ÄT DEN INTE. bara skit. ussch! inte värt 70 kr iallafall..... 






jätte rolig bok verkligen! är skitnöjd med den :) Finns massor med plats för att klistra in bilder. I LOVE IT! 

senare ikväll ska jag slänga in lite bilder på oliver, så ska ni få se vad jag och mormor upptäckt att han kan åstadkomma! :D min duktiga duktiga <3


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0