presenter!!

här kommer det som jag lovat! Liten sover, och mannen gör lunch så nu har jag lite tid över ;)


F.V; muminpyjamas från faster Rebecka, muminbody + byxor från farmor!


"i love"-byxor och ett par asgrymma jeans från Victor & Fredrike :)


bodys, victor & fredrike!


ett par tofflor åt min lilla sötnos! victor och fredike :)


body, mössa och dreggel-lapp från mormor lily


pyjamas och body från mormor


kanin från farbror samuel och får från mormor lily :)

vi fick också ett par vita byxor från mormor lily, men dom har liten på sig just nu ^^ kommer väl nån bild på dom någongång :P 
han är så fin min lilla prins!!! <3 Tack allihopa :D

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0