nybadad kille!

Ikväll har jag badat killen, han fick en sååååå fin frisyr! synd att jag inte tog kort :( förlåt!!
Tänkte berätta lite om Olivers små små framsteg! :D

han börjar bli riktigt stadig i nacken, så duktig så! Och blicken blir mer och mer fäst, nu väntar jag bara på det där jätte fina leendet som han snart kommer att ge mig!

åh min pojke, han är så otroligt fin! Hur kunde jag (och mikael, lol) tillverka en sån otroligt vacker människa? han är tillochmed urgullig när han är som mest ledsen. Ni vet, när underläppen darrar sådär? <3 Han är ren kärlek!

Nu taggar jag och "mormor" stan som vi ska ta oss till imorgon! ska bli intressant som sagt!
Och gudars vad jag saknar pappsen, det gör ju ont! :(

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0