magen en månad efteråt

skitskitskit vill jag säga! Imorgon blir Oliver en månad och.. ehm. Magen ser typ likadan ut som den gjorde 4 dagar efter förlossningen, det suger ju. 
Jag verkligen hatar att se mig själv i spegeln! Att bara gå hatar jag pga att man känner magen dallra -.-
När jag sitter ner på sängen ser jag hur stora lår jag har fått!

Jag vill inte sitta och klaga över att jag är fet, för det är jag inte. Men jag har alltid varit en storlek 34 MAX 36, och helt plötsligt har jag 38, om ens det passar :s
Jag har inga byxor som passar på mig heller!

och pga att jag är så jävla kort (152 cm) så ser jag rätt så rolig ut. Bara fyrkantig.
Visst, jag har fått världens vackraste varelse, och allt är ett bevis på det, bla bla bla bla. Men lets face it, alla tjejer bryr sig om hur dom ser ut, låt oss inte vara så jävla poetiska och säga att jag ska vara stolt över min så "vackra" kropp för jag har fött barn. So what?!! Man ska väl ändå trivas med sig själv, eller?

jag blir så jäääävla arg när jag sitter och läser andra bloggar, tjejer som faktiskt blivit skitsmala men ändå klagar!? efter bara några dagar lixom :S näe, fyfan. arg som satan blir jag.
Ett samliv änsålänge är bara att slänga i väggen, jag blir tårögd bara jag tänker tanken. 

gravid i vecka 5, ingen bula alls vill säga...
en månad efter förlossningen.....

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0