lördagmorgon

godmorgon! eller god förmiddag kanske? :) Natten var som vanligt, förutom att jag själv var mycket MYCKET tröttare än vanligt. Varje gång han vaknade fattade jag inte vad det var! Han ville ha mat 2 gånger inatt!
vi sov till ungefär nio, halv tio. Och nu ligger han i vagnen och sover lite till, och jag har fått i mig frukost! :)

igårkväll var våran första familje-fredagsmys! Och mys blev det :D vi grillade nöt (SÅÅÅÅ gott blev det!) och hade potatisgratäng till det! Mikael gör egen grillmarinad som.. ja, det bara smälter i munnen! haha. Vi kokade lite färsk sparris till och hade bea-sås! som tur är vart det massa mat över också så vi har till lunch idag ;)

Har inte riktigt planerat så värst mycket idag faktiskt förutom en promenad med barnvagnen och sen ska jag baka gammelmormors sirapskakor! det är faktiskt min gammelmormors recept! jätte goda är dom!! 

jag tror att jag börjat typ.. tappa hår? eller ja. Det snarare går av!??? har hört att man kan tappa hår när man ammar men ja.. haha. Ser hemskt roligt ut när jag har uppsatt hår, så jag får väl sluta med det! Då blir iallafall mikael glad ^^

Det känns riktigt skönt att allt verkar flyta på ordentligt nu! amningen går bra (förutom att mjölken tar slut i min ena tutte rätt så snabbt ._.) och oliver får inte så ont i magen längre! knappt så han behöver rapas så mycket längre! :O Jag och mikael kom överrens om att vi ska försöka natta honom i sin säng inatt! ska bli intressant :)

vill även passa på att säga LYCKA TILL DÉMIE HJÄRTAT & MACMILLIAN PÅ TREÅRSTESTET IMORGON!! Det där fixar ni kanonis!!!! :D Önskar verkligen att jag hade kunnat följa med! <3 <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0