klippa naglarna

jag tycker inte om att klippa/riva/fila naglarna på oliver.. Jag har inte direkt heller bestämt mig för vilket av alternativen jag gillar bäst! Har testat allihopa..
kanske en kombi?
sist jag fixade hans naglar så klippte jag ute i kanten, drog av resten och sedan filade! Då kändes det inte heller som att man skulle klippa av halva fingret! Hur gör ni med era små?

Oliver har inte bajsat på 4 dagar idag, och han är så pruttig i magen! Och ont gör det till och från också, han sover dåligt pga det :/ ska prata med bvc när vi ska dit nästa gång! Han fisar stinker detsutom värre än apskit!


Han är så vacker min prins!!!! <3 här i mormors famn :)


Kommentarer
Postat av: Ronja - 19år och Mamma :)

Ge honom minifom varje gång innan han äter :) Finns receptfritt på alla apotek men det ligger bakom disk ^^ Super bra för bebisar som har svårt att bajsa själva! Har min tjej fått hela tiden och hon blir så himla mycket mer glad och sover bättre :)

2011-05-25 @ 00:36:31
URL: http://tinkels.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0