framsteg!

åh min underbara lilla pojke! :D han är så himla duktig! Jag vet ju dock inte hur mycket dom ska kunna när och så vidare. Men idag låg han på mormors mage och höll uppe huvudet huuur länge som helst, alldeles själv :D Jag ska poängtera att han faktiskt låg på mage också :)
Sen la vi honom på mage i soffan, och då vände han sig till rygg, utan hjälp :D såååå duktig! stolta morsan no. 1! haha. Man blir verkligen jätte jätte glad när man får se sånt!
Och blicken fäster han mer och mer :) <3


håller upp huvudet <3

ah juste! Nu har jag och morsan kollt på paranormal activity.. Första filmen. Fuck, jag ska alltså somna själv i min och mikaels dubbelsäng, utan mikael? utan min lifeguard som glassar i france? alltså helt själv? typ.. med en hund bara och unge i spjälsäng? eh.

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0