EVM och annat mysigt

hej halloj! idag är jag riktigt trött faktiskt... Jag ställde klockan på 06.00 eftersom vi skulle vara på eftervårdsmottagningen klockan 08.00 med oliver, ta PKU test osv... Klockan tio i sju orkar jag äntligen ta mig upp! vi var på sjukhuset typ en minut i 8! men fick såklart ändå vänta tills halv 9 ungefär... aya!

på EVM gick allting jätte bra! :) PKU (som de flesta vet) tas inte i hälen längre, utan uppe på handen, och vår lilla gosse sa inte ett endaste litet pip! ^^ min snutt <3 hörseltestet var godkänt :) 
Idag vägde han 2900g! minskning på 200 gram alltså, men det var helt okej eftersom bebisar tillåts förlora 10% av sin födelsevikt dom första dagarna!

Igår, eller ah. Natten till idag har jag lagt i redigt mycket mjölk också! fy i saten! brösten bara spränger på mig, så idag har vi köpt en pump. Handpumpen på NUK! ganska bökig att använda, men såååå skönt att få tömma lite när det verkligen spränger :)

vi hälsade på en tant som heter Berit också! det är mikaels farfars fru (eller nåt). Mikaels farfar finns inte i livet längre, så hon tyckte det var jätte roligt att vi kom upp och hälsade på :) hon hade aldrig sett en sån nykläckt bebis! Idag är han 3 dagar gammal <3

snart kommer mikaels syster Elin med familj och tittar på liten också, vi ska detsutom bjuda på middag! Jag måste bara få säga vilken UNDERBAR pojkvän jag har! dom senaste dagarna har han plockat och pysslat, lagat mat, han går omkring med oliver på nätterna när det behövs för att jag har så ont i ryggen så jag knappt orkar hålla i honom.. Min bästa mikael :D <3 nu ska vi se klart filmen, jag ska ta en smörgås innan det blir riktig mat, är så himla hungrig! 

nån dag här kommer det ett inlägg med alla fina presenter vi har fått! :D

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0