en vanlig fredag

idag är det en helt vanlig fredag, tror jag iallafall :) den har ju bara börjat! Just nu sitter jag och äter frukost och oliver ligger i vagnen och sover i sina grodkläder han fått av mormor! t-shirt o shorts :D snyggning, ska ta kort sen!
Pappa är i skolan idag igen, dock har han blivit AS trött på sistone så han åkte till skolan vid 10, istället för 8.30 som han egentligen börjar. Konstigt att han är tröttare än vad jag är tycker jag, det är ju jag som vaknar varje natt och matar oliver.. Mikael är verkligen som en STEN på nätterna (och mornarna)

Jag glömde berätta igår (tror jag) att vi fått d-vitamindroppar till lillen också, 5 droppar om dagen tills han är 2 år! ojoj.. undrar hur många gånger vi kommer glömma bort det där! får ha den vid sängen eller nåt sånt, soffan kanske, så man ser flaskan hela tiden!
nepphepp, nu ska jag ta o slänga upp ett inlägg med min fläskiga mage såhär efter förlossningen!
possheej.

Kommentarer
Postat av: alfamamma

Jag har redan glömt bort dropparna varje dag utom en. Kanske ska gå och hämta flaskan nu...

2011-05-06 @ 16:38:19
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0