en vana från början

först och främst så vill jag erkänna att det är jobbigt med spädbarn ibland, jag har gråtit på nätterna (den första natten iallafall) osv.. Men det är märkligt hur "enkelt" jag tagit till mig allt.. Det känns som att oliver alltid funnits här och alltid varit i vår vardag (förutom att det är lite stökigare hemma än förut!).
tyvärr måste jag säga att jag är liiiite avis på dom mammor som inte hinner käka (ta mig inte fel nu, förstår att det inte alls är roligt) för jag hinner alltid äta! dock får ju lillkillen vara lite ledsen så att jag kan äta! Jag får helt enkelt köra stenhårt på lite träning sen ;)

sen så vill jag erkänna en till sak. Jag vill gifta mig med människan som uppfann bröstpumpen! åh i love you i love you! helt underbar grej när brösten är totalt stenhårda så att lillen inte ens får till ett bra sug! det är också positivt på det viset att pappa kan mata vid tillfällen mamma är jätte jätte trött och verkligen inte orkar! 

jepp... Idag klockan 14.00 ska jag till vårdcentralen också, tror jag har urinvägsinfektion så vi får se! tror jag har ett skov på gång också :s bara att knapra medicinerna och hoppas på det bästa!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har funderat över det där med bröstpump, det känns som att det är något jag skulle vilja ha hemma sen när barnet kommer. Vad använder du för någon, elektrisk eller manuell?

2011-05-13 @ 09:55:36

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0