det är fan inte sant...

Ja.. jag antar att jag har varit lyckligt lottad tillräckligt länge nu! Jag har nog tagit det alldeles för givet också då jag slarvar lite med mina mediciner.. Dels för att jag mår så bra så att jag glömmer bort dom och att vi inte har råd att ta ut mediciner när inte högkostnadsskyddet är färdigbetalat..
Men nu får jag sota för mina misstag och påminnas om hur jävla viktigt det egentligen är.

Tidigare idag hoppades jag på att det inte skulle vara ett riktigt skov på gång, men nu är jag till 99% säker på att jag fått mig ett skov. Men det var väl dags antar jag, har ju fått vara "frisk" i 1½ år.. Jag ska väl inte klaga! Jag har denna sjukdomen och det är bara att leva med det, jobbigt bara att det skulle komma nu när jag sitter hemma med en näst intill nykläckt bebis som behöver nästan all min uppmärksamhet, jag har inte tid med ständiga toalettbesök och smärtor som heter duga! Jag kommer inte orka!
Det ända positiva om man nu ska se nåt positivt är väl att jag går ner lite i vikt, och denna gången har jag faktiskt att ta av!


Kommentarer
Postat av: Frida

Inget kul när man får ett skov. Har fått ett jag med nu, hoppas det snart blir bra för dig. Så du orkar ta hand om den lille! Kramar

2011-05-13 @ 10:03:32
URL: http://fridaisson.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0