äckelgubbe!

tjatja. Glömde ju berätta en sak igår! fy!
efter olivers ultraljud satte vi oss i cafeterian på sjukhuset och käkade varsin räkmacka.. Oliver vaknade och ville äta så jag hade ju inte mycket mer att välja på än att mata min kille såklart :) amma är ju en naturlig grej men jag tycker det är obehagligt bland massa människor!

hur som helst... efter att jag ammat ett tag kommer det fram en äldre farbror med sitt kanske 4-åriga barnbarn, lyfter upp sitt barnbarn, lutar fram honom mot mig och säger
- titta bebisen, titta bebisen äter! SÅN DÄR här du också fått en gång i tiden!
Och han tittar ju såklart oclså jätte mycket!

en främande människa! så gör man bara inte! :O



Kommentarer
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Men gud.. sånna gör ju verkligen så man inte känner sig bekväm ute :/

kram

2011-05-27 @ 11:02:06
URL: http://kotek23.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0