30 maj 2011

jag har lagt märke till att det är så himla praktiskt att skriva dagens datum som rubrik! love it!
Idag började jag dagen med frukost (såklart), sen hann jag inte göra så mycket mer förns mikaels syster Rebecka kom hit med sin lilla Joel! Vi hade bestämt att vi skulle ta en promenad idag!
åtta kilometern tog vi! Det motade i hela min kropp i början, kändes verkligen att jag suttit stilla i nio månader! Men mot slutet blev det lättare! Vi gick lite fel också, så enligt mikael har vi gått ett par kilometer för mycket, alltså gick vi närmare milen!!

Jag promenerade dumt nog i mina converse... bad idea. Jag har en vattenblåsa stor som en femkrona bak på hälen, eller ja. Hade! En vattenblåsa UNDER foten, på trampdynan typ under stortån, och mellan ett par tår! mysigt :D tog en bild på hälen, vet inte om det syns så bra, men ontontont!!!

imorgon ska vi åka till vagnhärad/nykvarn :D jag och min älskade lilla familj, inklusive tanja då! Det kommer bli lite jobbigt när vi är i nykvarn, men hon får sitta i bilen då :) vi kan ju inte lämna henne ensam här hemma!
Nu måste jag mata lillekillen, få honom i säng så jag själv somnar någorlunda i tid! vi har tänkt att åka hemifrån klockan 8 imornbitti, men ni vet ju hur det är när man har en liten? vi får helt enkelt se när vi kommer iväg.. Oliver kommer nog sova i stort sett hela bilvägen, får nog stanna och mata någongång. Hoppas det kommer gå bra! Och vad ska vi dit o göra? Jo, VI SKA HÄMTA HEM LITTLE <3


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0