29 maj 2011 mors dag

halloj bloggen! Det var ett "tag" sen jag skrev känns det som! Men vi har varit på lite äventyr :) Igår fyllde Olivers kusin Kevin år, eller ja, det var kalas då iallafall! tre år blev han iår :D tiden går så fort.. Han var knappt ett år när jag och mikael blev tillsammans!! Det blev grillad mat (SÅÅÅÅ gott!!) och jätte god marsipan tårta som äwa hade gjort :D

Senare på kvällen drog mikael på log-dans med ett par polers, så jag och oliver fick somna själv! Men han kom hem såsmåningom, och vi sov (från och till) till klockan 2!! :O sjukt, men så behövligt! Riktigt skönt faktiskt...
Sen så har pappa och min bror varit här också.. lämnat bilen, och vi var tvugna att köra tillbaka pappa och pontus till lesjöfors så det blev en tur till olivers mormor också! Där bjöds det OCKSÅ på tårta (mors dag tårta, mums!) :D 
sen hände nåt riktigt läskigt! tyckte jag iallafall! Vi satte fast oliver i bilbarnstolen och skulle åka iväg, men strax innan vi skulle åka börjar han spy, typ HELA flaskan han ätit! Det bara sprutade ur både mun och näsa på honom :O och där satt han fastspänd i bilstolen, jag trodde han skulle typ kvävas och dö så jag fick ju panik!!! Han kvävdes ju självklart inte, han fick luft hela tiden, men mammainstinkterna sätter fart på en gång! Jag blev riktigt rädd.. blä!!!

här är oliver med sin morfar :D ser inte så glad ut, men alla andra bilder jag tog blev suddiga och ah.. hm. vår kamera är rätt störd just nu.


och här är min älskling i bilen, han är så fin min guldklimp!!! <3 Det här är bästa bilden jag har på honom, eller ja, det finns väl finare :P men jag menar att det är såhär han ser ut i verkligheten :) och för mig är han finast i hela världen!! <3 


Han har ett sånt speciellt utseende!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0