24 maj 2011

idag blåser det minst lika mycket som igår, om inte mer! tyvärr är himlen jätte blå och fin, så det är inget annat fel på vädret! vore så skönt att komma ut, bortsett från att vi skulle flyga bort ungefär...
Imorgon är det tänkt att pappa mikael ska komma hem från frankrike, men jag tvivlar! jag hoppas hoppas, men det ser inte direkt ljust ut pga den där satans vulkanen på island!!!! :@ :@
vi vill ha hem pappa imorgon!! :(

imorgon åker min mamma hem också, efter att ha varit här och hållt mig sällskap och avlastat mig nu när mikael varit borta :/ kommer bli lite trist, med tanke på att vi inte ses så ofta..

Och om ca 2 veckor (eller!? :O) är det studenten! OMG, jag har inte ens nån klänning!? Har hittat min "springa-ut" klänning på H&M och jag har två "bal"-klänningar att välja mellan. Det blir ju inte direkt någon balklänning då jag inte ville köpa nån eftersom jag inte visste hur jag skulle se ut och så efter förlossningen, så det blir en kortare variant, mer coctail tror jag.. också från h&m skulle jag tro! sen ska det handlas skor, smycken.. ja ni vet! jag har ett tight tidsschema!! måste få hem min älskade pony också! herregud.. det börjar bli bråttom med allting! jag vet varken ut eller in snart...

här kommer en liten bild på mitt hjärtegryn från igår :) och JA, JAG  VET att vi inte har något spjälsängsskydd ännu, det ska inhandlas! Men känns inte så  värst bråttom eftersom han inte kan vända på sig osv ännu! men det är på G :) så ni behöver inte kommentera om det direkt, eller påstå att jag är dålig på nåt vis för att jag inte skaffat det ännu..


Kommentarer
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Fan vad tufft :D jag har heller inte köpt balklänning pga av att jag inte skulle veta hur jag såg ut och jag har med två coctail klänningar/korta klänningar som jag väljer mellan! :D tufft.



kram

2011-05-24 @ 11:34:28
URL: http://kotek23.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0