23 maj 2011

god eftermiddag! idag är vi allihopa totalslöa! helt otroligt, haha. alla förutom oliver då kanske! Han är så himla duktig :D kikar alltid omkring och är så himla nyfiken på allt, vilket gör att nacken blir stabilare för varje dag som går! :)
Tyvärr har han åkt på sin första förkylning, lite snorig blä :( får köpa en såndär snor-sug när pappa kommer hem!! ut med busarna!
sen har det gått tre dagar sen han bajsade - igen. Det kommer väl ett sånt där fint lass när som helst! sist det gick tre dagar så la han ett rejääääält lass i blöjan. Jag fick kväljningar och mormor fick komma och byta den blöjan. Det var ärligt bajs ÖVERALLT. ändå upp på ryggen. Men nästa bajs får jag väl bita ihop... mormor är inte här förevigt och jag tror knappast att pappa kommer byta dom blöjorna!

här kommer en mys bild på oss två! är inte direkt så vacker, men har det finaste i min famn <3




lillen i sin babysitter <3

Kommentarer
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Tråkigt med förkylningen.,. :( Åh skojjar du eller. Min kille bajsade knappt nått för några veckor sedan men nu bajsar han till så fort man bytt blöja på honom typ ._. blir ju bara för matt :P

Amningen går fint fint :) själv?

kram

2011-05-23 @ 17:11:35
URL: http://kotek23.blogspot.com
Postat av: Madde

Såå Fina ni e! o Oliver är fruktansvärt söt. näst sötaste bebisen ja sett! (efter min lilla prinsessa)

2011-05-23 @ 22:38:02

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0