21 maj 2011

Idag skulle tydligen vara jordens undergång enligt nåt rikspucko! klockan är dock redan över 18.00 i nya zeeland (där det hela skulle börja) så jag är rätt så säker på att vi är safe! :D känns skönt. Nästa datum för jordens undergång är 21 december 2012. Det känns bra, då har jag iallafall ett år kvar med min finfina son <3

idag är en såndär värdelös dag, litegrann.. Det blåser väääldigt mycket ute! Idag ska vi detsutom bara städa, och baka för imorgon kommer olivers gammelmorfar på besök! då får det inte se förjävligt ut!

Senare idag kommer rebecka på snabbesök också, med kusinerna!... för min kära mor åt lite mycket godis igår och har tandvärk *haha*. nejdå. ärligt, hon har nån slags sjukdom i nån nerv i kinden som lackar ur ibland, och vi behöver värktabletter! snälla rebecka ska komma förbi med det! :)


min fina alldeles favoritpojkar!! vi saknar pappa jätte jätte mycket :( <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0