19 maj 2011

godmorgon bloggen! idag är det lite pissigt väder ute faktiskt.. inte alls roligt! Idag blir det alltså inte mycket gjort..

Igår åkte ju mikael till frankrike, eller ja, då flög imorse. Usch.. Många krokodiltårar kom det från min sida igår :( inte alls roligt.. Men han försökte muntra upp mig med att "veckan går fort" och "du har iallafall en del av mig hos oliver hos dig" och det är ju faktiskt sant!
Jag tror också att det är bra att vara ifrån varandra lite när man bor med varandra som jag och mikael gör. Då får man sakna varandra lite, fast jag började sakna mikael redan för tre dagar sen!

Imorgon ska jag och morsan ta barnvagnen in till stan! *Shit* det ska bli ganska så intressant faktiskt! jag ska köpa en coctailklänning till balen och accessoarer! är det tänkt iallafall.. Skor får jag ta någon annan dag, på skopunkten tänkte jag!


min finfina prins! min älskling :D <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0