11 maj 2011

idag har verkligen varit en slapp dag.. lillekillen har flyttat på sitt dygn med 2 timmar ca så vi vaknade 12 idag, inte tio! lite väl sent tycker jag!
Han har detsutom varit jätte kinkig idag :( sover 20 min, vill ha mat, sover i 20 osv osv... Ska jag vara ärlig är jag i ett stoooort behov att gå på toa men oliver vaknar efter 10 om jag lägger ner honom.. så har han inte varit förr, hoppas det är en engångsgrej!

ååh vad jag älskar att hålla honom i famnen och gosa ner mig i hans panna och pussa på honom!! han är detsutom väldigt len <3 haha

Kommentarer
Postat av: katta

så länge du har honom i famnen för att sova, så kommer han ALLTID att vakna när du lägger honom! Man ska inte ha den vanan fick jag lära mig, och jag kan med erfarenhet säga att det är SKIT JOBBIGT att avvänja dem med att somna i famnen. Emilia fick skrika i några veckor varje kväll i sängen tills hon somnade, det är de enda sättet. Så börja i tid. han dör inte om han får gråta lite. :) <3

2011-05-11 @ 18:51:22

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0