10 maj 2011

Goddagens bloggen! Idag är det minsann varmt ute! har ingen termometer, men lillkillen ligger och sover i vagnen i bara bodyn och är nästan varm! tacka vet jag flugnät till vagn! Ska snart ta in honom tänkte jag, vill dock inte väcka honom :( och vagnen får jag tyvärr inte in själv då vi har trappa upp till ytterdörren!

jag och hjärtat har planterat i blomlådorna idag, ser lite mer hemtrevligt ut! jobbigt med all pollen som sätter sig på utemöblerna bara -.-'
Och när jag hämtade posten imorse hade jag en trevlig överraskning, ett litet paket! från nyblivne gammelmormor (min mormor alltså) :D Oliver fick en liten grön mössa och en "sommarfilt" som är vit, virkad! den är jätte söt! Ska ta kort senare så ni får se :) den kommer vara perfekt till sommaren!

idag händer nog inte så mycket mera, kanske bakar! :) fick tidigare idag ett litet städryck på sovrummet och köket (tanja löper, mums!!) så det är städat iallafall, ska bara sätta på nya lakan ikväll! jag önskar verkligen att vi kunde fått upp våran tvätt...blablabla.. Såndär grej man har ute och hänger tvätt på.. tvättvinda eller nåt sånt heter det. Hade varit perfekt idag! ska ju tydligen regna imorn -.-


mammas lilla kille <3

(känner mig detsutom as fetto idag igen, det börjar bli lite till en vana, och det värsta är att jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka min gamla kropp.... får väl inte ens på mig mina ridbyxor längre)

Kommentarer
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Så skönt med vart väder :)



sv: Ja :O Har nog lite slut på mjölk i min ena tutte just nu.. går väldigt trögt i den. finns lite men inte mycket. :) här går det okej :) hoppas man kan amma ett tag (4-6månader)



kram Angelika & William

2011-05-10 @ 17:16:25
URL: http://kotek23.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0