vecka 36+0

nu är vi inne i vecka 37 ^^ häftigt va! om en vecka kan bebis komma vilken dag som helst :D det kan den väl egentligen nu också, men är inte direkt så pepp på det pga, ja. det jag tjatar om jämt.. den ligger ju i säte!

I slutet av den här veckan är alltså min graviditet fullgången =) normalvikt för en fullgången bebis säger man är 2860g! Och på fredag ska vi somsagt på UL, ska bli intressant och se vad den lille väger nu :) den var ju lite liten sist vi var där! 

nu pratar man mycket om att det kan bli lättare att andas, äta.. Svårare att gå osv.. Men så är inte fallet för mig! dom flesta har en nedåtvänd bebis som sakta med säkert fixerar sig neråt i bäckenet! Dock har jag grymt svårt att gå ändå! pga foglossningen.. den är verkligen HEMSKT nu! Ibland knakar det i mig :s Men snart är bebben ute!

och OM vi får ett vändningsförsök och det mot all förmodan skulle misslyckas, har vi vår lille bebis hos oss om typ två veckor! det är fan inte klokt :O hahaha, när jag tänker efter! en liten liten bebis <3 en liten liten hälften mig hälften mikael! Min nya bäste vän, en ny krabat att ge massa kärlek till :)

vagnen skickas på måndag antagligen, och på lördag är det babyshower! :D kommer bli sååååå kul!
Ordentliga magbilder kommer sen, har blivit lite för stor för att ta dom själv ;)



Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0