vecka 36! (35+0)

oj herregud.. vecka trettiosex, KAN NI FATTA?? snart är bebisen här! helt jävla sjukt! är vi ens redo??? kommer vi att klara av det här :o shit!!

bebisen ska väga ca 2,5 kg, men jag tror inte min gör det.. min kanske väger 2300g.. Och är ungefär 47 cm lång! alltså en rätt så färdigbakad liten krabat ^^ och nu händer det väl egentligen inte så mycket, förutom att bebis lägger på sig hull, andas fostervatten, tränar tarmarna, gäspar och busar runt där inne!

min lille har ju dock inte vänt på sig ännu.. ett litet sätesbarn änsålänge!! vi ska på ultraljud den 25e mars (nästa fredag) och hoppas den har vät sig då :) annars blir det nog vändningsförsök! inte coolt :(

har somsagt fått en hemsk foglossning nu också dom senaste dagarna, och undrar.. Får man en värre förlossning när man har jätte mycket foglossning? :S

ååååh, nu är det inte långt kvar!
vore roligt om ni ville gissa vilket datum bebis kommer kika ut, samt om det blir en pojke eller flicka :D om tillräckligt många gör det gör jag en sammanställning och korar en vinnare ;) och det man vinner är väl att man helt enkelt är BÄST!
GISSA PÅ NU DÅ :D bebis är beräknad 20e april!

när tror DU att bebis kikar ut, och vilken sort är det??


Kommentarer
Postat av: Angelika graviditetsvecka 37

Jag tror du får en flicka som kommer väga 3150g och kommer vara 49cm lång. Hon kommer komma den 22 April :)

2011-03-17 @ 00:22:23
URL: http://kotek23.blogspot.com
Postat av: Lena

Pojke :). 23 April kanske? Beror på vändningsförsöket..Lyckas inte det så kanske det blir snitt och då blir ju det tidigare.

2011-03-17 @ 07:51:20
URL: http://lenongen.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag gissar på en pojke 26 april:) Om det inte blir snitt pg.a. säterbjudning.

2011-03-17 @ 13:12:21
URL: http://junimamma.blogspot.com
Postat av: Démie

haha jag måste också gissa! Jag tror det blir en flicka som kommer den 17:onde april och vikt gissar jag på 2900 gram.



2011-03-17 @ 17:34:03
URL: http://demieguiron.blogg.se/
Postat av: Jenny pesonen

En flicka, 23 :)

2011-03-17 @ 22:30:14

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0