vändningsförsök

nu är morgonen här! vi ska åka om ca 15 minuter, men är rätt så säker på att vi inte kommer iväg då!
våra klockor ringde fan inte imorse (tur man är som en inställd bomb inne i kroppen), jag vaknade 06.35 och FLÖG upp, kollade på klockan och såg till min lättnad att vi INTE försovit oss. Eller ja, det beror väl på vad som innebär med att försova sig! Min klockan ställde jag på kvart i 6 egentligen.... -.-

nu ska jag hänga alla små söta bebiskläderna som vi fick i lördags, som jag tvättade igårkväll :) så mysigt när det är så litet ^^

jag uppdaterar SJÄLVKLART sen när vi kommer hem :) vi har även MVC klockan 16.00 idag! jag kommer vara helt slut när den här dagen är klar!
pussssssssss på er.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Håller tummarna för att det ska gå bra! :)

2011-03-28 @ 12:02:03

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0