universitetsmässa

hejhopp gummi s****! jag är så totalt omotiverad till att hålla er uppdaterade, förlåt mig :( 
Jag har inte så himla mycket intressant att berätta faktiskt.. det händer väl inte så mycket helt enkelt!
Jag har ju lovat er lite bilder, så det kommer faktiskt upp idag! för det visade sig att mikael hade minneskortet i sin plånbok! haha (tur)

Idag har jag varit på universitetsmässa! Gick på sjuksköterska-informationen! verkar faktiskt ganska roligt, men tror inte att jag vill plugga vidare än på ett tag.. Kommer antagligen få gå på komvux innan för att plugga upp tex Matte B! blä för skola just nu känner jag! imorgon har jag tex en helt värdelös dag! Fårskötsel 1 timme på morgonen, och sedan är det slut! ledig resten av dagen.. Jag och ett par kompisar funderar på att åka och hälsa på vår klasskompis som fick bebis i september 2010 :) om vi får tag i henne! det vore roligt!

Idag går jag detsutom in i en ny vecka! det tar vi lite senare ;) och magbilder!
poss på er, här kommer iallafall en bild på smörgåstårtan JAG gjorde till min födelsedag :)


Kommentarer
Postat av: Angelika Gravid i vecka36

åh jag vet vad du menar.. :( Jag har IG i matte B fy fan. :(

2011-03-09 @ 19:44:56
URL: http://kotek23.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0