ultraljud nummer 3!

tjatja bloggen! åh vad jag älskar den hälsningsfrasen, haha!!

Idag har vi ju varit på ultraljud! storleksmätning.. bebis vägde ca 2300g, vilket är litet, men bebis följer iallafall sin egna kurva, och det är jätte bra :)
En dålig nyhet: bebis ligger fortfarande i säte!!!!!!

på måndag ska vi på vändningsförsök, klockan 8 på morgonen, och fått information om att detta kommer ta hela förmiddagen pga ctg-kurvan osv! Kommer bli en intressant dag.. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att bebis vill vända sig, annars blir det ju ett planerat snitt! :( usch.. livrädd så fort jag tänker på det.
Jag har väl inte så mycket mer att säga! Sen träffade jag upp morsan och brorsan på stan, vi shoppade lite till babyshowern som är imorgon :) kommer bli gryyyyyyymt :D

nu ska vi slänga på en film, käka chips o dippa! Vi väntar på att jennybenny ska komma! :)

juste! glömde ju det nästan viktigaste!! Bebis har JÄTTE mycket hår :D sa barnmorskan som gjorde ultraljudet :P speciellt i nacken ^^ <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0