trotsig unge??

har bebis vänt tillbaka sig till säte tro?? Jag har inte kännt nån direkt kullerbytta sådär, men jag får sparkar på den sidan ryggen borden ligga! vilket får min att misstänkte att bebis har vänt sig igen >.< kanske är jag bara nojjig! för det känns ändå inte sådär som det gjorde när den låg i säte...

Ringde barnmorskan iallafall, och självklart har hon bara telefontid måndag, tisdag & fredag denna veckan. Så typiskt! Men får väl ringa på fredag då, eller snällt vänta till nästa tid (fredag den 8e april). Eller ringa förlossningen, men då får jag vänta tills efter klockan 4 eftersom mikael jobbar... jaja!

Som jag nämnt ett antal gånger har jag ju en kurs nu som heter mjölk&nötköttsproduktion, och förra veckan och den här veckan har vi praktik, vilken jag inte kan utföra så jag är hemma. Har ändå min praktikplats hemma på gården (hehe). Men min lärare ska komma på visit idag :) ska bli nice!

och jag snorar som en idiotas! vi hörs sen :D possss


Lilla snyggtanja sitter i kökssoffan och kikar utöver hästhagarna och gärdena ^^

Kommentarer
Postat av: Ellinor

kan ju va så att bebisen bara har bytt sida =) så kanske ligger med ryggen på andra sidan. så gjorde min dotter iaf. ibland sparka hon på höger o sen på vänster.



lycka till =)

2011-03-31 @ 12:25:27
URL: http://missemojse.bloggplatsen.se

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0