the twilight saga - eclipse

idag har jag läst... 264-519 = ? aya.. Började på sidan 262 och avslutade på 519 idag, i boken Eclipse! Den tredje delen utav twilightsagorna. Och det betyder att jag härmed idag har läst ut halva boken OCH därmed läst ut den :D
synd att filmerna inte gör Edward rättvis.. inte rättvis för fem öre!!! tur det finns böcker, haha!

Nu har jag iallafall bara breaking dawn kvar, och det ska bli huuur spännande som helst! Eftersom den inte kommit ut på bio ännu ^^ det kommer bli lite svårare, eftersom i de andra böckerna har man alltid haft bilder i huvudet hur allting varit, men jag antar mig utmaningen! här kommer det bli sex, brölopp och bebis i määäängder :D iallafall sex, haha. Och med tanke på hur stephanie beskrev deras "nästan sex"-olycka i eclipse kan det ju inte bli mer än bäst!

har tillochmed räknat ut att jag kan sluta amma tills Breaking Dawn har världspremiär ;)







Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0