sveriges mästerkock

jani, jag har faktiskt inte så mycket annat för mig :) förutom att äta chokladbollar också :P haha
Idag har jag dammsugat hela huset, sen var min lärare på besök här :)

har haft förvärkar ikväll så in i hewlette! sen åkte mikael iväg och jagade, och när han skulle åka fick jag sån panik över att han skulle sticka så det gjorde bara ännu ondare!! "TÄNK OM det skulle hända nåt!?". Jag har fan inga pengar på min mobiltelefon! "gå upp till tomas och charlotte" säger mikael, haha. Om det skulle hända nåt alltså. jaja, änsålänge är det lugna puckar, och det är ju nästintill mörkt ute nu, så han kommer väl hem snart :) ikväll SKA jag ha en RIKTIG massage! tror inte riktigt han förstår hur ont det faktiskt gör... 

kolla lite vidare på tvn, sen äntligen sova! hoppas på att få sova hela natten inatt.. Fick inte göra det natten till idag, antagligen för att jag sovit hela dagen igår men ja! man lär sig av sina misstag :)
poss på er!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0