sorry farsan...

Som ni vet fick jag en iphone 4 kopia i födelsedagspresent av min far! Jag är jätte glad över tanken, eftersom det faktiskt fanns en tanke bakom det hela. Han hade "slarvat" bort min Nokia 5230 när han var i thailand (han tog med den dit för den behövde lagas) och kände sig då skyldig att köpa en ny!

tyvärr så klarar jag fan inte av den här mobiltelefonen!!! Jag har verkligen försökt, men jag gör det bara inte!!! :(
Har kollat på pricerunner nu, och nokia 5230 kostar inte mycket över tusenlappen! = Jag SKA ha en sån! Ena grannen har en sådan och jag såg det idag, jag blev så deprimerad in i själen, gud vad jag saknar den telefonen!!!

åh, min underbara nokia. vi SKA återförenas!!


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0