snö snö snö

japp.. Nu blir jag totalt hjärtekrossad! igår var den finaste dagen hittills detta år! så himla härligt var det ute! och idag är det mulet, och snö på biltaket ._.

jag är inte alls glad över detta, och inte bebis heller verkar det som. Den är TOTALT galen därinne just nu, haha <3 jag önskar tiden kunde gå snabbare så att du kunde komma ut! så man kunde ta sig lite undan  när du börjar sparka :P Hicka har du också! Jadu lille hjärtat!

det är så roligt att se på dom bloggar man följt så länge, bebisarna bara rullar in! :) och när jag började läsa bloggarna har bebis näst intill blivit till för inte så länge sen ^^
Snart är det min tur :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Snart snart snart är våra små bebbar häääär!!:D

2011-03-18 @ 12:28:18
Postat av: Josefine

Vad blev resultatet på din undersökning? Vart/var sitter din inflammation i tarmen?

2011-03-18 @ 16:50:01
URL: http://livetmedcrohn.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0