svar

Jag fick en anonym fråga idag, om varför jag är så rädd för snitt! så jag tänkte ta och förklara mig lite :)

jo! Jag vill inte snittas pga att jag är rädd för det, känns som en obehaglig upplevelse.. Samt att det tar sin tid att läka, och jag känner väl att jag egentligen inte direkt har tid för det av praktiska skäl. Då jag tex tänkt att ta hem hästen i juni/juli! Ett snitt är tyvärr inte heller så speciellt snyggt! om man får säga så.. Sen så är ju faktiskt en vaginal förlossning det bästa för både barnet och mamman. Men självklart, om jag måste snittas, så måste jag ju! Men det finns somsagt många olika slags skäl till att jag helst slipper det.
PLUS att jag för en månad sen blev beviljad en vaginal förlossning :S känns då lite surt att behöva snittas ändå!! Varför jag blev beviljad vaginal förlossning var för att jag har en tarmsjukdom som gör att det kan vara riskabelt med vaginal förlossning, men då inte i mitt fall!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte behöva känna dig dum! Jag hade varit lika tjatig om inte värre ;) Killar fattar inte sånt helt enkelt:)

2011-03-22 @ 21:07:23
Postat av: Anonym

Usch. killar är svin! Hoppas han inte är sån där när eran bebis kommer! Inte för att jag känner honom, eller dig. Men på det du skriver så får man ju en känsla av att han prioriterar lite fel, och det sitter kvar sen när man fått barn. Att han inte kommer finnas där som han ska. Jag hoppas han inte blir så, men det låter som de.



Prata med honom så att han förstår rej!

2011-03-22 @ 21:15:01
Postat av: Anonym

Du är stark gumman <3

2011-03-22 @ 21:46:50

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0