pissigt väder!!!

nu har någon gjort vädergudarna arga.. fyfan vilket väder det har varit idag! snöblask/regn! igår var det typ 20 plusgrader i solen, helt underbart :O hur kan det ändras så drastiskt!!!?

trots vädret har jag faktiskt gjort saker idag! Följde med Charlotte och Christian till en gård i kristinehamn för att kolla på lite rekryteringsdjur (kvigor) och några tjurar. Det var skoj :) aldrig sett en sån stor tjur som dom hade där! riktigt grann :D på hemvägen stannade vi på ett rökeri, där köpte jag en älgsalami! :)

när vi kom hem drog jag tag i min man, så åkte jag, han och christian till kil och storhandlade! mums.. tråkigt bara att kortet är rätt så länsat! iallafall mitt, haha. Mikaels är lite finare! ;) 

funderar på att åka till skolan imorgon.. har inte riktigt bestämt mig! Plugga plugga plugga... vore rätt så bra faktiskt! vi får se :)
poss på er!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0