ont i naveln..

ja, alltså. Jag måste bara få klaga lite till! Ni som följt mig vet att jag haft en hejdundrans förkylning, tappat rösten osv.. Nu har jag även fått öroninflammation! jag tror att det är det iallafall. Jag är svullen i hela örat, lock, och det gör ONT. Det kan vara en liten lurendrejare också, nåt som verkar vara en inflammation men som går över efter 2 dagar! vi får helt enkelt se.

sen nu på kvällskvisten kände jag hur ÖM jag var på naveln och runtom :s har googlat lite och man kan få blåmärken på naveln, man kan också få navelbråck! Jag har ingen jävla aning.. Bad mikael kolla, och han tyckte naveln stack ut lite annorlundare än vanligt.. När vi tröck på naveln var den lite hårdare, och det gjorde verkligen JÄTTE JÄTTE ont! 
Det gör inte ont när bebis rör på sig :s Jag ska se hur det känns imorn, annars ringer jag barnmorskan och hör med henne...
Kan bero på att jag hostat så HEMSKT mycket dom senaste dagarna, men inte ska det väl bli hårt då??
hoppas att det inte är något allvarligt!

Jag vill bara bli FRISK, NUNUNUNUNU!!! :(

Kommentarer
Postat av: fia

Jag har också ont i naveln, tror det kan vara för att navlar är ju inte "skyddade" och bebisen ligger ju mot naveln, man blir ju lite känslig då :/

2011-03-01 @ 22:40:34
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0