navlen :D

japp.. mitt navel-ont gick inte över som jag hoppades att det skulle göra under natten.. Imorse bad jag mikael ringa barnmorskan åt mig men han vågade inte ;)

tillsslut fick jag nog, och ringde barnmorskan
- barnmorskan är inte där förns på fredag, 
- ringde sjukvårdsupplysningen, dom bad mig ringa vårdcentralen så dom fick titta
- vårdcentralen ville att man ringde förlossningen när man var så långt gången
- förlossningen gav mig numret till spec. mödravården
- JAG FICK EN TID HOS SPEC!!! haha

tack gode gud. Klockan halv 11 ska jag vara där. Vet att många säger att det är blåmärke osv.. Jag tycker bara det är jätte jätte konstigt att naveln samtidigt blivit hård.. jaja, skönt att dom får titta till det!
Detta blir alltså mitt andra besök hos spec!

önska mig lycka till! Nu ska jag fortsätta läsa breaking dawn, med min älskade tanja i knäet <3

Kommentarer
Postat av: fam. Andersson-Lindblad

Du har väl inte missat babyvärlden.se?



Här finns forum, ständigt pågående tävlingar, och artiklar samt experter att rådfråga. Kom in och gör oss sällskap!

Hoppas vi ses där! :)

2011-03-02 @ 20:23:31
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0