ingen rolig natt

gooooodmorgon sverige! Fråga mig inte vad jag gör vaken nu, för det vet jag inte ens själv! Gick och la mig 23.30 ungefär (rätt sent alltså) och har legat vaken typ hela natten, var klarvaken när mikael kom hem.. har bara legat och vridit och vänt mig i flera timmar! Och sen vaknar jag igen 07.40 och är superpigg! Plus att den fina morgonsolen skiner rakt in i sovrummet -.-'

önskar att bebis kan komma snart så det finns nåt att göra på nätterna iallafall!! Det är så grymt tråkigt att bara ligga i sängen :s speciellt när man har ont också! näe usch...

Jag låg och tänkte imorse också.. Eftersom bebis väger mindre än var den bör göra, så kanske den alltid har gjort det?? att det tom gjorde det på RUL? då har dom ju beräknat fel ankomstdatum *hoppashoppas, haha*. Och om DET stämmer, borde bebis kommer tidigare (om det är en liten bebis vill säga, så dom inte räknat fel åt fel håll, så man måste gå över typ 3 veckor) :D haha! Drömma kan man alltid göra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du om jag tänker efter så drömde jag mycket inatt. Bland annat så var du och jag dåliga, så vi hade bäddats ner i ett rum. Och så yra jag runt i huset med våran "övervakare" efter mig. Så kom vi tillbaka in till rummet, då hade du fått en liten bebis Erika ;) Haha, du hade fött helt själv! Sen låg bebisen där bredvid dig. Konstigt vad man drömmer ibland !! :)

2011-03-19 @ 10:15:10
URL: http://absoluetjansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom har RUL just i dom veckorna för att alla bebisar växer lika fram tills dess. Efter de är det då dom blir mer "olika" och påverkade utav genetiken osv.

2011-03-19 @ 10:36:19

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0