IKEA

wiiiiiiiiiiie :D fick ju 1000kr presentkort på ikea när jag fyllde år! och idag tog jag tillfället i akt och drog en sväng ;)
detta fick jag med mig hem:

* tvättkort
* tvättställning
* duschdraperi
* toalettborste
* badrumsmatta
* 1 stång med s-krokar till köket
* wokpanna
* plast köksredskap
* påsklämmor
* 2 st visp-skålar i olika strl
* såna "tassar" man har under stolar & bord för att undvika repor på golvet
* liten behållar man har papperspåsar i vid källsortering av matavfall
* klädrullare som tar bort hårstrån osv
* påslakanset till bebis (kort kommer)
* täcke till bebis
* kudde till bebis
* 2 små handdukar till bebis

säkert något mer! haha, men allt kan man inte ha på minnet :P ska ta kort sen när lill*ns säng är bäddad :D <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0