godmorgon 24e mars!

hej på er allihopa! Idag är det sjukt fint väder ute :) ska ta mig en liten kortis promenad med tanja snart, så man iallafall kommer ut nåt!
Idag ska vi mest städa tror jag, eftersom vi får folk hit imorgon :)

Igår var vi och hälsade på mikaels syster Rebecka, där vi fick lite bebiskläder, mest storlek 50 :) jätte söta! mest i blått också då hon bara har pojkar, men det var inga könsdominanta kläder ändå tycker jag! ett par jätte söta typ hängselbyxor i beige ^^ Och en pyjamas som MIKAEL hade när han var liten!! haha
En sänghimmel fick vi också låna, och den är uppmonterad nu :D JÄTTE FINT!!! har tagit bilder, men mickis tog kameran med sig ut för att ta kort på en grävling, haha! Så jag lägger upp den bilden sen :)

Funderar på att göra ett videoblogg-inlägg? ;) vad tycker ni?? Jag och mikael har övat såhär på morgonen, och det kommer bli GRYMT! haha

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0