genteknik

Dagen har varit rätt så effektiv faktiskt! och den är inte slut! Jag har ju egentligen praktik i mjölk&nötkursen, men kan dessvärre inte röra mig som önskat!

Dock kom jag och älskling ner o laggårn och skrev lite på min besättningsstudie som är till den kursen, den kändes bra. Att man fått lite gjort på den! Nu har hjärtat åkt iväg med ena grannen, dom skulle handla lite... Har bett mikael köpa med nässpray till mig, ska bli SÅÅÅ skönt att kunna andas igen!

nu sitter jag iallafall och ska försöka göra klart min genetik uppgift, och har fastnat på frågan om gen-teknik! hittar inget bra på nätet, och har inga böcker med nåt bra svar! men jag får försöka ändå! eller ja, lär inte bli klar idag, vet inte hur man gör korsnings-scheman...

annars då? jorå, på fredag får vi besök av mamma, Jenny & matias (min barndomskompis från vagnhärad, inte lillerud) :D för på lördag är det dags för min babyshoweeeeeeeer!! hoppas jag hinner bli någorlunda frisk tills dess!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0