förvärkar

usch! eller ja. Jag vet inte ens om det är förvärkar, vissa gånger är  det väl det! sen vi vände bebisen igår har jag haft som värkar bak i ryggen, men det kan mycket väl vara nervkläm eftersom bebis redan nu tränger ner huvudet!

Var hos BM igår också!
SF: 34,5 cm
hjärtljud: 138
blodtryck: 105/ ? ... som vanligt iallafall!!

bebis var även ruckbar, så ja.. haha. nu får den borra ner sig ordentligt där nere så att det snart är dags att titta ut!
Blä, gör så jäääävla ont ibland.. måste verkligen andas ordentligt.

Igårkväll var det ordentligt, tog 2 alvedon innan jag la mig och jag fick sova hela natten, superskönt! men usch så ont det gör >.< känner att förlossning inte riktigt kommer bli så himla lattjo xD hoppas det går snabbt!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det kanske är på g verkar det som ;).. Själv vill jag att min ska hålla sig inne dom få dagar som är kvar.. Vilka dilemma vi har :). Haha. Vem vet, vi kanske hamnar på bb samtidigt....

2011-03-29 @ 15:09:11

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0