foglossning a'la 100

haha woh! statistiken har verkligen nått taket idag! Jag blir imponerad ;)

jag har haft lite småont i bäckenet i flera dagar.. Men idag har det minsann slagit till ordentligt!
Jag somnade i mikaels famn i soffan idag, men vaknade av att jag hade så ont i bäckenet och flyttade mig till sängen, och sen dess.. Ja, det verkligen hugger i hela blygdbenet om jag böjer mig ner eller vänder mig för hastigt.. verkligen HEMSKT! :( och bättre blir det ju inte!

och ni ska bara veta vilken liten galning jag har där inne! fötter sticker ut på högersidan stup i kvarten :P nästan så man kan ta tag i foten och hålla kvar den ^^ tyvärr så är bebis en riktigt linslus och vägrar sparka när jag vill ta kort, eller tar bort foten så fort jag kommer med kameran. Den slutar detsutom att röra sig TOTALT om jag vill filma magen -.-

så detta är vad jag får bjuda på ikväll! inte så speciellt. Men där inne ligger mitt lilla gryn! :) <3


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0