feber

såhär på kvällningen fick jag feber! vet dock inte hur mycket.. Men feber hade jag! tog två alvedon och nu har det gått över :) Tror jag fick det pga att jag hållt igång hela dagen fast jag haft så ont.. Man ska minsann lyssna på kroppen som alla säger!

nu är det solsidan också! Och jag är så jäääävla sugen på pringles original chips :(
Imorn ska jag göra nationella provet i svenska, den skriftliga delen. Och det totalt SUGER! blä fyfan. Orkar inte! Jag sover så jävla dåligt om nätterna..

Mikael har satt igång röken också, så den ska invigas nästa helg! ska bli intressant! aya.. nu ska jag lägga mig och vila! poss på er

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0