bloggtorka

det känns ärligt som att jag inte har bloggat på EVIGHETER... Måste erkänna att det är rätt så kasst av mig. Jag har ju lovat att visa er min nya mumin-body!

MEN! idag sörrni har det varit projektmässa och i all hast slängde jag in ett par bilder från kameran till datorn imorse, och la fan inte tillbaka minneskortet i kameran!!! VART.ÄR.DET.NU??????????
Jag har förklarat för Tant Anja (tanja alltså, fast hennes nya smeknamn) att jag kommer att bli MYCKET besviken... arg.... mer än arg... förbannad.. ILSK om hon har ätit upp det under dagen. För då är jag DÖDSDÖMD! och tanja är också dödsdömd då förresten.

Igår var jag på stan med tjejorna Camilla & Ida! det var sååå välbehövligt och sjukt roligt :D det började med att jag skulle betala en pryl i kassan, men upptäcker att mitt bankkort är borta. MIKAEL HAR DET!!!!!!!! jag som precis hade fått in födelsedagspengar från farsan!!! jag ringde och skällde på mikael som FAN, blev totalt deppig tills jag ringde min far och bad honom sätta över 900 kr på min swedbank-konto, så skulle jag sätta tillbaka 900 kr från mitt SEB till honom senare på kvällen! (hoppas ni fattar hur jag menar? jag har två bankkort, swedbank för "nödfall" då pappa också har swedbank, då går det ju på en sekund). Min dag var räddad och jag hittade en del på rea!
Har ju tyvärr ingen kamera att ta kort på det heller, så minneskortet är borta... Jag uppdaterar om minneskortet senare, när jag väl funnit det!

annars då? projektmässan gick bra. mot förväntan och NU ÄR DEN ÖVER!!
Naveln börjar verkligen försvinna nu... först stod den ut som satan och nu försvinner den, och ni kan endast ANA hur jävla ont det faktiskt gör, haha!
Kollade detsutom på "en unge i minuten igår" och... jag målade naglarna samtidigt för att inte börja grina!

PUSS

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0