bebislängtan

ousch! vaknade med en sån extrem längtan efter att få kliva upp och lyfta upp en liten liten bebis och pussa den på pannan! <3 Nu börjar saker och ting bli verkligare.. Idag ska sängen bäddas (så fort underlakanen har torkat) och en del av kläderna ska vikas in i garderoben.. Vagnen är beställd som ni vet.. 
Vecka 34+3 idag! ojoj! 

Mina "kära" och kära klasskompisar är ute på APU nu i 4 veckor.. därav älskade camilla! och jag kom på igår att.. nästa gång vi ses, så kanske..... KANSKE det finns en liten nevalainen här också! en liten "risk" finns! så himla häftigt!

näe. nu måste jag rasta tanja, sen klä på mig för att gå ner och kika när hjärtat och christian ska sondmata en kalv! ska ta kort på lill*ns säng sen, när den är klar! :)
poss på er, ha en fin lördag!!

glömde nämna igår, att jag väger 56,6 kg! det är en viktökning på ca 12 kg :)

Kommentarer
Postat av: Sabina - blivande ung mamma 18 ♥

sv; ja bodde i filipstad men bor nu mera hos pappa tillfälligt ska flytta till karlstad 1a juni. lesjöfors kan inte ha vart nån höjdare ;)

2011-03-12 @ 13:51:22
URL: http://sabinahedlund.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0