bättre dag!

Idag är det grymt mycket lugnare på krigsstigen! Mannen kom hem igår strax innan jag la mig och jag fick säga mitt och jag tycker vi förstod varandra rätt så bra. Dock är jag ju lite sur fortfarande, men det går man vara. Igår var väl bara droppen helt enkelt!

idag händer det nog itne så mycket.. har försökt komma igång med min etik-uppgift i Religionen. Handlar om fosterdiagnostik, vad som är rätt och fel och sådär.. Har lagt upp diskussionsfrågor på både facebook på en mammagrupp där och blimamma.se och har fått en del intressanta svar! det kan nog bli bra :) har även lovat att publicera uppgiften här på bloggen när den är klar! 

nu ska jag nog dra på mig lite kläder så jag och tanja får oss lite frisk luft idag iallafall! orkar verkligen inte sitta inne så SJUKT tråkigt! har massa sammandragningar också, inte trevligt.

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0