6 mars

godmorgon mina kära bloggläsare! idag är det en speciell dag förstår ni, på många olika vis-  idag är det faktiskt min födelsedag!

jo jajjemen. den 6e mars 1992 föddes en liten tös på södertälje lasarett, 45 cm lång och 2920g :) en LITEN tös ;)
Idag klockan 13.16 är det alltså 19 år sen :)
Min mamma och hennes man samt min bror, och morfar & hans fru kommer hit och grattar mig idag så igår gjorde jag en smörgåstårta :) det kommer bilder sen ;)

något annat speciellt som hände för ETT år sen, var att jag äntligen blev utskriven från karlstads sjukhus efter en ca 2-3 veckor vistelseperiod! Jag spatserade ut därifrån, ca 40 kg skinn & ben, men mina mediciner i väskan, en diagnos och ett leende på läpparna :) bättre födelsedag kunde jag ju inte få?

Idag är det alltså mycket som ska firas! vi hörs senare, ciao!!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Grattis :)

2011-03-06 @ 10:12:57
Postat av: Lena

Grattis på födelsedagen :)

2011-03-06 @ 10:23:13
URL: http://lenongen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Grattis på födelsedagen :D... Fira ordentligt! Att fira en födelsedag är en sak. Men att kunna fira att du varit "frisk" i ett år idag är ännu större och otroligt skönt förstår jag :).. Hoppas du får en bra dag :) Har addat dig på msn. Kram

2011-03-06 @ 13:55:18
URL: http://livetmedcrohn.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0